با بهترین صفحه ساز وردپرس در سال 2023 آشنا شوید


وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان و برای کسب و کارهایی است که به دنبال راه اندازی اولین وب سایت خود هستند عالی است. کاربران می‌توانند از صفحه ساز اصلی وردپرس برای ایجاد صفحات وب استفاده کنند. با این حال زمانی که کم کم بر وردپرس مسلط می‌شوید متوجه این موضوع خواهید شد که صفحه ساز اصلی وردپرس گزینه‌های زیادی برای سفارشی سازی صفحات در اختیار شما قرار نمی‌دهد. به همین دلیل است که آشنایی با بهترین صفحه ساز وردپرس در سال 2023 یک امر ضروری است.

در این مقاله از آروند شما را با بهترین صفحه ساز وردپرس در سال 2023 آشنا می‌کنیم که می‌توانید از آن برای سایت خود استفاده کرده و سایتی جذاب‌تر به کاربران خود نشان دهید.

بهترین صفحه ساز وردپرس در سال 2023
بهترین صفحه ساز وردپرس در سال 2023

صفحه ساز وردپرس چیست؟

به طور پیش فرض، وردپرس تم‌های از پیش طراحی شده‌ای را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای استایل دادن به کل وب سایت شما استفاده شود. در حالی که این قالب‌ها برای شروع بد نیستند، اما به راحتی هم قابل تنظیم نیستند. با تم‌های پیش‌فرض، توسعه‌دهندگان وب انعطاف‌پذیری زیادی برای ایجاد تغییرات طراحی یا عملکرد در صفحات وردپرس نخواهند داشت.

اینجاست که بهترین صفحه ساز وردپرس به کار می‌آید!

صفحه ساز وردپرس افزونه‌ای است که به شما امکان می‌دهد طرح بندی صفحه خود را در وردپرس بسازید و طراحی سایت خود را انجام دهید. این صفحه سازها در پنل وردپرس نصب می‌شوند و برای طراحی و توسعه صفحات جدید بر اساس موضوع سایت استفاده می‌شوند.

حتی اگر هیچ تجربه‌ای در طراحی وب ندارید، به کمک صفحه سازهای وردپرس به راحتی می‌توانید ظاهر و عملکرد منحصر به فردی را به صفحات وب سایت خود اضافه کنید. از آنجایی که صفحه ساز برای طراحی سایت وردپرس اساسی است، باید بهترین گزینه را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنید. اگر با وردپرس یا صفحه سازها تازه کار هستید، باید چند فاکتور را هنگام انتخاب افزونه صفحه ساز وردپرس در نظر بگیرید:

سازگاری

یکی از اولین چیزهایی که باید در مورد بهترین صفحه ساز وردپرس بررسی کنید این است که آیا صفحه ساز با تم وردپرس فعلی شما سازگار است یا خیر. در غیر این صورت، باید تم سایت خود را تغییر دهید که ممکن است پرهزینه و زمان بر باشد. اگر با سازگاری تم مشکل دارید، به دنبال سازندگانی باشید که با تمام تم‌های وردپرس کار می‌کنند تا بتوانید ظاهر سایت خود را با کمترین مشکل تغییر دهید.

نوع صفحه ساز

هنگام انتخاب بهترین صفحه ساز وردپرس، دو نوع اصلی از روش‌های ساخت وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. گزینه اول یک تنظیم drag-and-drop است که به کاربران مجموعه‌ای از ماژول‌ها را می‌دهد که می‌توانند روی آنها کلیک کرده و آیتم‌ها را در طرح خود درگ اند دراپ کنند. بسته به جایی که ماژول را می‌کشند، سازنده به طور خودکار صفحه را تنظیم می‌کند و طرح را تطبیق می‌دهد.

این روش بسیار کاربرپسند است و طراحی وب را برای کاربرانی که تجربه کمی در زمینه طراحی وب دارند یا اصلاً تجربه ندارند، آسان می‌کند.

نوع سازنده دیگر، سازنده HTML است که از کاربران می‌خواهد کد HTML را برای طراحی صفحات وب خود وارد کنند. در حالی که این امر به درک کاملی از برنامه نویسی و طراحی وب نیاز دارد، این گزینه به شما امکان می‌دهد تمام جزئیات وب سایت خود را مطابق میل خود سفارشی کنید.

ریسپانسیو بودن برای موبایل

صرفاً به این دلیل که استفاده از یک صفحه ساز و ادغام آن ساده است، به این معنی نیست که در رابط کاربری موبایل هم به خوبی جواب می‌دهد و ریسپانسیو است. مطمئن شوید پیج بیلدری و بهترین صفحه ساز وردپرس که انتخاب می‌کنید گزینه‌هایی برای مشاهده صفحه در پیش نمایش موبایل دارد.

به این ترتیب، می‌توانید دوباره بررسی کنید که آیا طراحی وب شما در دستگاه‌های موبایل یا تبلت به درستی نمایش داده می‌شود یا خیر. در غیر این صورت، Page builder متفاوتی را انتخاب کنید که بتواند طراحی شما را ریسپانسیو و کارآمد کند.

چرا از صفحه ساز های وردپرس استفاده کنیم؟

استفاده از بهترین صفحه ساز های وردپرس به شما کمک می‌کند در زمان خود صرفه جویی کنید و امکانات مورد نیازتان را سریع‌تر پیاده سازی نمایید. در ادامه به مهم‌ترین مزایای استفاده از صفحه ساز وردپرس اشاره می‌کنیم:

ایجاد سریع‌تر ماکاپ‌ها: هنگامی که در مراحل اولیه برنامه ریزی یک پروژه جدید هستید، طبیعی است که ماکاپ‌هایی برای وب سایت‌هایی که می‌سازید ایجاد کنید. استفاده از قالب‌های وردپرس با قابلیت درگ اند دراپ (drag and drop) به این فرایند به میزان قابل توجهی سرعت می‌بخشد و به شما این امکان را می‌دهد تا گزینه‌های بیشتری را برای مشتریان فراهم کنید.

امکان ایجاد الگوهایی برای استفاده مجدد: می‌توانید از صفحه سازهای وردپرس برای ساخت قالب‌های وب سایت استفاده کنید؛ بنابراین، صفحه ‌ساز نه تنها فرایند ساخت وب‌سایت را آسان‌تر می‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که یک قالب با این بلوک‌های drag and drop برای استفاده دوباره بسازید.
ویرایش سریع‌تر وب سایت: اگر یک کلاینت درخواست ویرایش داشته باشد، می‌توانید آن تغییرات را خیلی سریع‌تر اجرا کنید.

طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و امکانات برای وب سایت: حتی اگر در زبان‌های مختلف برنامه نویسی متخصص هستید، ایجاد (پیاده سازی) ویژگی‌های پیچیده به صورت دستی زمان بر است. قالب‌های وردپرس و صفحه سازهای وردپرس که با درگ اند دراپ کار می‌کنند، ویژگی‌های پیچیده‌ای را از طریق بلوک‌هایی که در طراحی خود ایجاد می‌کنید، شامل می‌شوند. این بدان معناست که شما می‌توانید ویژگی‌ها و خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید، آن هم با صرف زمان کمتر!

اکنون که می‌دانید در صفحه ساز وردپرس به دنبال چه چیزی باشید، اجازه دهید برخی از بهترین صفحه سازهای وردپرس در سال 2022 را بررسی کنیم.

بهترین صفحه ساز وردپرس در سال 2023

  • المنتور (Elementor)
  • آوادا (Avada)
  • Beaver Builder
  • Cornerstone
  • Themify
  • دیوی (Divi)
  • صفحه ساز SiteOrigin
  • Thrive Architect
  • بریزی (Brizy)
  • WPBakery
  • Visual Composer
  • SeedProd
  • WP Page Builder توسط Themeum
  • اکسیژن (Oxygen)
  • ویرایشگر محتوای MotoPress
  • Live Composer

 

بهترین صفحه ساز وردپرس در سال 2023
بهترین صفحه ساز وردپرس در سال 2023

صفحه ساز المنتور (Elementor) | بهترین صفحه ساز وردپرس

Elementor نمونه ای از بهترین صفحه ساز وردپرس، رایگان و پرطرفدار با قابلیت درگ اند دراپ است. Elementor به عنوان یکی از افزونه‌های وردپرس با بالاترین تعداد دانلود تا کنون، یک پلاگین کاربرپسند اما قدرتمند برای تغییر هر سایت وردپرسی است.

این یک کتابخانه چشمگیر از بلوک‌ها (که می‌توانید با افزونه‌ها آن را گسترش دهید) و یک ویرایشگر زنده شیک ارائه می‌دهد که از استفاده از آن لذت خواهید برد. یکی از ویژگی‌های برجسته Elementor این است که به کاربران اجازه می‌دهد طرح‌بندی صفحه خود را در نمای موبایلی آزمایش کنند.

با المنتور، حتی می‌توانید هنگام کار در حالت پیش نمایش تلفن همراه، طرح خود را ویرایش کنید. این بدان معناست که شما مجبور نیستید زمان خود را برای جابه‌جایی بین نمای ویرایش و پیش‌نمایش تلف کنید.

المنتور یک افزونه رایگان است اما طرح‌های پریمیوم به ازای هر سایت در سال 49 دلار است. همچنین می‌توانید این افزونه را از سایت ژاکت نیز خریداری کنید.

آوادا (Avada)

Avada یک سازنده وب سایت با رابط بصری drag and drop است که ساخت وب سایت را بسیار آسان می‌کند. آوادا علاوه بر SEO و سازگاری با نسخه موبایل، با بسیاری از افزونه‌های محبوب مانند WooCommerce، Slider Revolution، WPML، ACF Pro، Convert Plus و غیره سازگار است.

ده‌ها وب سایت از پیش ساخته شده همراه با آوادا وجود دارد که می‌توانید آنها را به طور کامل با طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها و عناصر طراحی سفارشی کنید. علاوه بر این، می‌توانید بدون دانش برنامه نویسی، هر تعداد طرح بندی پویا را برای هر صفحه از وب سایت خود طراحی کرده و بسازید.

آوادا هر آنچه را که نیاز دارید را در یک تم و صفحه ساز ترکیبی آورده است. آوادا 60 دلار با 6 ماه پشتیبانی است.

Beaver Builder

برای بهترین صفحه ساز وردپرس میتوان Beaver Builder را نام برد که یک صفحه ساز استثنایی برای مدیران سایت مبتدی است. صفحه ساز درگ اند دراپ آن با قالب‌های از پیش ساخته شده و قابل تنظیم ارائه می‌شود. به این ترتیب، لازم نیست هنگام ایجاد یک وب سایت یا صفحه جدید از ابتدا شروع کنید.

پس از تکمیل سفارشی سازی قالب خود، می‌توانید طرح جدید خود را ذخیره کنید تا برای صفحات بعدی که ایجاد می‌کنید استفاده شود. علاوه بر این، Beaver Builder به ماژول‌هایی برای اضافه کردن عناصر مفید صفحه مانند دکمه‌های ویژه، اسلایدر تصویر، منوهای آکاردئونی و موارد دیگر مجهز شده است.

Beaver Builder پلن‌های پریمیوم با قیمت سالانه 99 دلار، 199 دلار و 399 دلار دارد.

Cornerstone

نمونه ای دیگر از بهترین صفحه ساز وردپرس کورنر استون است که برای صفحه ساختن بیش از 40 المان ارائه می‌دهد و با همه تم‌ها سازگار است. برای برنامه نویسان حرفه‌ای تر، Cornerstone شامل یک ویژگی برای برنامه نویسی CSS زنده است؛ همان طور که در ویرایشگر CSS تغییراتی ایجاد می‌کنید، آنها را در صفحه وب خود به صورت هم زمان مشاهده خواهید کرد.

این ویرایش بلادرنگ برای رابط ساخت صفحه اصلی نیز اعمال می‌شود، بنابراین لازم نیست حدس بزنید که صفحات شما هنگام انتشار چگونه به نظر می‌رسند و می‌توانید آن را در کورنر استون مشاهده کنید.

Cornerstone دارای یک رابط صفحه ساز مرتب با پیش نمایش های زنده مفید است که به شما این امکان را می‌دهد تا طرح های وب سایتی بسازید که جذاب و کاربردی هستند.

هزینه کورنر استون 49 دلار است که شامل 6 ماه پشتیبانی رایگان می‌شود.

Themify

سازنده Themify به شما امکان می‌دهد تقریباً تمام جنبه‌های صفحه وب خود را سفارشی کنید. یکی از ویژگی‌های مفیدی که شامل آن می‌شود، یک تولید کننده ستون و ردیف برای اضافه کردن ماژول‌ها در صفحه شما به صورت شبکه ای است.

این ابزار هنگام طراحی صفحات محصول فوق العاده مفید است و در دسته بهترین صفحه ساز وردپرس قرار میگیرد زیرا می‌توانید محتوا را با هم در دسته های منظم و جذاب گروه بندی کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی ارائه شده توسط Themify ماژول‌های انیمیشن است.

می‌توانید با استفاده از این ماژول‌های از پیش طراحی‌شده، ده‌ها انیمیشن مختلف را به صفحات خود اضافه کنید که می‌تواند به CTA یا محتوای شما کمک کند تا تجربه بازدیدکنندگان سایت را بهبود دهد.

هاب اسپات ادعا می‌کند که Themify بهترین افزونه رایگان وردپرس در بازار است.

Divi

Divi یکی از بهترین صفحه ساز های وردپرس، قدرتمند وردپرس با مجموعه‌ای از گزینه‌ها برای سفارشی سازی است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن اسلایدر ویدئو است. نه تنها می‌توانید از این ماژول برای قرار دادن یک ویدیو در صفحه خود استفاده کنید، بلکه می‌توانید چندین ویدیو را با هم در یک کروسل نیز قرار دهید.

به جای داشتن یک لیست طولانی از ویدیوها برای اسکرول، کاربران می‌توانند یک ویدیو را تماشا کنند و سپس با استفاده از اسلایدر ویدیو به سرعت به ویدیوی بعدی بروند.

یکی دیگر از ماژول‌های مفیدی که Divi ارائه می‌دهد ماژول پخش کننده صوتی آن است که به شما امکان می‌دهد به راحتی یک فایل صوتی را در صفحه وب خود جاسازی کنید. به این ترتیب بازدیدکنندگان می‌توانند کلیپ صوتی را مستقیماً در وب سایت شما پخش کنند.

هزینه دیوی سالانه 89 دلار یا 249 دلار به صورت مادام العمر است.

Page Builder by SiteOrigin

با بیش از یک میلیون بار دانلود تا به امروز، صفحه ساز SiteOrigin یک گزینه معتبر و ریسپانسیو برای ایجاد سایت وردپرس است. سیستم drag-and-drop آن به همراه سفارشی سازی برای کاربران مبتدی و پیشرفته آن را به یک گزینه ایده آل تبدیل می کند.

صفحه ساز SiteOrigin می تواند به راحتی با ابزارهای دیگر ساخته شده توسط توسعه دهنده ادغام شود و همچنین سریع، معتبر، ارزان و آسان برای استفاده است. به علاوه، یک نسخه رایگان وجود دارد که می توانید قبل از خرید نسخه اصلی آن را تست کنید.

نسخه پریمیوم این پلاگین 29 دلار است.

آیا امکان تغییر صفحه ساز وردپرس وجود دارد؟

بله، شما میتوانید به راحتی صفحه ساز خود را تغییر دهید اما باید توجه داشته باشید که ممکن است بعضی از صفحه سازها با قالب شما سازگار نباشند. همچنین بعد از تعویض صفحه های شما دچار بهم ریختگی خواهد شد.

بهترین صفحه ساز رایگان وردپرس کدام است؟

المنتور با دو نسخه رایگان و پرمیوم و بیش از ۵ میلیون نصب فعال بهترین صفحه ساز رایگان وردپرس است.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید