بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو


مشاوره سئو و بهینه‌سازی سایت از جمله خدماتی است که توسط متخصصان و کارشناس دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شود تا سایت شما در نتایج گوگل ظاهر شود و مسیر درستی را طی کند. افرادی که در زمینه کسب و کارهای اینترنتی فعالیت دارند، برای دستیابی به موفقیت در دنیای پررقابت دنیای مجازی و حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی یا بالا بردن رتبه سایت خود نیاز به مشاوره سئو دارد. اما اینکه بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو چه موقعی است؟ ویژگی‌های یک مشاور سئو متخصص و حرفه‌ای چیست؟ از جمله سوالاتی است که اغلب متقاضیان بهبود سئوی سایت در موتورهای جستجو با آن مواجه می‌شوند که در این مقاله قصد داریم پاسخ مناسبی برای این سوالات پیدا کنیم.

پس اگر می‌خواهید یک برنامه‌ریزی هدفمند و مستمر برای سئو سایت خود زیر نظر یک کارشناس باتجربه داشته باشید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

مشاوره سئو

مشاوره سئو چیست؟

سئوی سایت یک فرآیند پیچیده و مستمر است که توسط کارشناس سئو انجام می‌شود تا روی افزایش ترافیک سایت، نرخ کلیک، دانلود و افزایش و درآمد تاثیر مثبت بگذارد. حال برای برنامه‌ریزی و پیدا کردن چنین مسیری نیاز به یک مشاوره سئو خواهیم داشت تا متخصصان بهینه‌سازی سایت به شما کمک کنند تا در رقابت تنگاتنگ صفحه اول گوگل بودن برنده شوید. در جلسات مربوط به مشاوره سئو، سایت شما مورد بررسی قرار گیرد و پارامترهایی رشد آن وب سایت بیان می‌شود.

بر این اساس مشاوره گرفتن در زمینه سئو یک ایده جذاب و ایده‌آل برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو

است. به تناسب آن شاهد افزایش ورودی مخاطبان واقعی به سایت خواهید بود که این افزایش بازدید می‌تواند منجر به افزایش میزان فروش و درآمد یا بهبود نرخ جذب تبلیغات شود. بنابراین بهره‌مندی از یک مشاوره سئو حرفه‌ای برای وب سایت بسیار اهمیت دارد.

مشاور سئو کیست؟| بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو

قبل از اینکه درباره بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو صحبت کنیم، بهتر است بدانید که یک مشاور سئو در زمینه سئو و بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو فعالیت می‌کند. همچنین سعی می‌کند تا با استفاده از ابزارهای مختلف و سئوی داخلی و خارجی، سئو تکنیکال و غیره راهکارهای مختلفی برای بهبود سئوی سایت شما ارائه دهد. البته توجه داشته باشید که یک مشاور سئو تنها در زمینه تدوین استراتژی سئو و نحوه اجرای آن تجربه بالایی دارد و هیچ تضمینی برای کسب نتیجه مطلوب وجود ندارد.

بر این اساس هر کسب و کاری باید متناسب با شرایط خود از خدمات مشاوره سئو با روش‌های متنوع بهره‌مند شود. از این رو یک مشاور سئو بهترین کلمات کلیدی را برای تولید محتوا متناسب با شرایط سایت پیشنهاد می‌کند و باعث می‌شود که رتبه صفحات سایت شما در گوگل بالا برود. با این اقدام میزان آگاهی کاربران از برند تجاری شما افزایش یافته و در نهایت تبدیل به مشتری می‌شوند.

یک مشاور حرفه‌ای سئو به جدیدترین الگوریتم‌های گوگل آشنایی دارد و روش‌هایی را پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید به واسطه آنها نتایج بهتری از بهینه‌سازی سایت بگیرید.

ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز یک مشاور حرفه‌ای سئو

نخستین وظیفه یک سئوکار به عنوان مشاور این است که جهت پاسخگویی به کارفرمای خود همواره در دسترس باشد تا در سریعترین زمان ممکن راهنمایی لازم را ارائه دهد. بر این اساس باید پشتیبانی خوبی برای کارفرما باشد تا با تغییراتی که روی سایت انجام می‌دهد زمینه بهبود رتبه را فراهم سازد.

یک مشاور سئو زمانی که مشاوره سئو یک سایت را برعهده می‌گیرد باید در زمینه تخصص لازم را داشته باشد و نسبت به تمام نکات و تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت مهارت لازم را داشته باشد. حتی در صورتی که سایت کارفرما دچار مشکل شد باید بتواند سریعا آن را رفع کند تا نتایج فعالیت‌های انجام شده از بین نرود.

 یک سئوکار و مشاور سئو باید بتواند با سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و غیره کار کند چرا که برای بهینه‌سازی یک وب سایت URL ها تغییر کند و پیوندهای یکتا سایت تنظیم شود. بر این اساس یک مشاوره سئو باید در این زمینه مهارت لازم را داشته باشد و بتواند از تمام امکانات سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده کند.

تحلیل محتوا یکی از مهارت‌هایی است که باید یک شخص به عنوان مشاور سئو سایت یک کسب و کار از آن بهره‌مند باشد. به طوری که بتواند محتواهای وب سایت رقبا را بررسی کند و کلمات کلیدی آنها را زیر نظر بگیرید تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت بتواند یک محتوای قدرتمندتر از رقبا تولید کند و در جستجوی گوگل رتبه بالاتری بگیرد. بر این اساس آنالیز و تحلیل محتواهای منتشر شده در وب سایت به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از تکنیک‌های خاصی یک محتوای سئو شده مناسبی را منتشر کنید.

 

قبل از کسب اطلاعات درباره بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو، باید یک مشاور سئو حرفه‌ای را پیدا کنید که بتواند لینک‌سازی در سئو را بهتر از لینک‌های رقبا انجام دهد تا آن لینک‌ها بتواند رتبه خوبی در گوگل بگیرد. بر این اساس توانایی بررسی لینک‌های رقبا یکی از مهارت‌هایی است که یک مشاور سئو باید توانایی آن را داشته باشد.

امروزه ابزارهای بسیاری برای تحلیل و بررسی وب سایت‌ها وجود دارد تا یک سئوکار بتواند لینک‌های مخرب را شناسایی و برای بهبود سایت آنها را خنثی کند. همچنین یک مشاور سئو با ابزارهایی مانند کیبورد پلنر برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب اقدام می‌کند تا بتواند یک وب سایت را خیلی سریع و با هزینه کم با استفاده از آن کلمات کلیدی در نتایج صفحه اول گوگل بالا بیاورد. بر این اساس یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف یک مشاور سئو تسلط کامل و توانایی استفاده از ابزارهای تحلیل و آنالیز سایت است.

یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در رتبه‌بندی وب سایت‌ها طبق الگوریتم گوگل، سرعت لود سایت است. بر این اساس اگر یک وب سایت سرعت بارگذاری و لود خوبی داشته باشد شانس آن برای قرار گرفتن در رتبه‌های برتر گوگل بیشتر است. به همین دلیل یکی از اقدامات اساسی برای بهینه‌سازی سایت، افزایش سرعت لود و رفع خطاهای مربوط به آن است.

 یکی دیگر از وظایف یک سئوکار به عنوان یک مشاور سئو این است که بعد از تحلیل و بررسی وب سایت کارفرما بتواند یک نقشه راه دقیق در جهت بهبود سئو سایت ارائه دهد تا سایت مورد نظر به رتبه‌های خوبی در گوگل دست یابد. با این اقدام میزان بازدید و فروش آن سایت افزایش پیدا خواهد کرد و جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو ارتقا می‌یابد.

در ادامه مبحث بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو لازم است بدانید که گوگل برای بهینه‌سازی و کارایی موتور جستجوی خود از الگوریتم‌های مختلف استفاده می‌کند و دائما آنها را به روزرسانی می‌کند. کارکرد الگوریتم‌های گوگل این است که صفحات مخرب و بی‌کیفیت را شناسایی و حذف می‌کند، بنابراین یک مشاور سئو باید بتواند مهارت کافی در زمینه الگوریتم‌های گوگل داشته باشد تا بتواند مطابق با آنها میزان بازدهی یک وب سایت را افزایش دهد. پس شناخت الگوریتم‌های گوگل روی روند صعودی وب سایت شما تاثیر مستقیم می‌گذارد و در صورتی بروز یک اشتباه برخلاف الگوریتم‌ها به راحتی وب سایت شما از نتایج گوگل پاک خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات مشاوره سئو

همانطور که گفته شد، فردی که در زمینه سئو و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، خدمات مشاوره ارائه می‌دهد، باید دانش عمومی و تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشته باشد. بر این اساس استفاده از خدمات مشاوره سئو ارائه شده توسط یک سئوکار باتجربه و کارآزموده مزایای زیر را دارد.

بهینه‌سازی ساختار پیوند داخلی سایت

بهینه‌سازی ساختار پیوند داخلی و نقشه لینک‌های داخلی در صفحات وب شما باعث می‌شود که مخاطبان و بازدیدکنندگان به دیگر صفحات موجود در وب سایت هدایت شوند. پس این صفحات باید با پیوند داخلی مرتبط با ساختار نقشه سایت بهینه شود تا بازدیدکننده برای کسب اطلاعات بیشتر، مدت بیشتری در وب سایت شما بماند. پس برای ایجاد لینک‌های داخلی وقت بیشتری بگذارد تا ساختار پیوند وب سایت شما قوی‌تر به نظر برسد.

افزایش نرخ تبدیل | بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات مشاور سئو، افزایش CRO یا بهینه‌سازی نرخ تبدیل است که باعث افزایش فروش شما می‌شود. بر این اساس ضمن دانستن بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو، لازم است بدانید که در جلسه مشاوره سئو پیشنهاداتی در زمینه CRO داده می‌شود تا شما به عنوان مشتری و کارفرما از راهکارهای بهینه‌سازی راضی شوید. از جمله این پیشنهادات می‌توان به قرار دادن دکمه‌های CTA (Call to action) در صفحات مقالات برای افزایش تماس تلفنی مخاطبان با کارشناسان وب سایت است.

شاید نمونه این دکمه‌ها را با عباراتی مانند “همین الان بخرید”، “خرید فوری”، “تماس با ما”، “با ما تماس بگیرید” و غیره در وب سایت‌های مختلف مشاهده کرده باشید. همچنین به جای صفحه محصول و صفحه دسته‌بندی در راستای بهینه‌سازی سئو از چند کلمه خاص استفاده می‌شود تا زمینه افزایش فروش را فراهم سازد.

کاهش نرخ پرش

نرخ پرس یک وب سایت مربوط به بازدیدکنندگان آن می‌شود. بنابراین هر چه محتوای صفحات وب سایت بهتر باشد، بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری جذب می‌کند و به واسطه آن نرخ پرش و خروج بازدیدکنندگان از وب سایت کاهش می‌یابد. بر این اساس نرخ پرش معیاری مناسبی برای برآورد میزان ترافیکی است که به صفحات سایت شما می‌رسد و مشاور سئو باید زمان خروج از وب سایت را اندازه‌گیری و آن را کاهش دهد.

لازم بدانید که افزایش نرخ پرش به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که محتوای شما ضعیف بوده و صفحات وب ارزش لازم را ندارند تا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند و در نهایت رتبه سایت شما کاهش می‌یابد. پس یک مشاور سئو روی بهبود زمان بازدیدکنندگان در صفحات که هدف اصلی سئو است باید اقدامات موثری انجام دهد.

افزایش سرعت بارگذاری صفحه| بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو

یکی دیگر از مواردی که روی نرخ پرش تاثیر مستقیم می‌گذارد این است که بازدیدکنندگان برای جستجوی محصول یا کسب اطلاعات درباره یک موضوع به یک وب سایت مراجعه می‌کنند اما صفحات مورد نظر آنها به خوبی بارگذاری نمی‌شود. این اتفاق باعث می‌شود که بازدیدکننده منتظر لود شدن صفحه نماند و سریعا آن را ترک کند. پس بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو موقعی است که سرعت واگذاری وب سایت شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. پس خدمات مشاوره سئو، به حداکثر رساندن سرعت صفحه و زمان بارگذاری آن کمک می‌کند و نتیجه آن افزایش ترافیک وب سایت است.

لازم به ذکر است، علت سرعت پایین لود صفحات سایت می‌تواند ناشی از درج تصاویر با اندازه‌های بزرگ و فرمت‌های قدیمی باشد که برای رفع این مشکل باید تصاویر موجود در صفحات سایت را بهبود ببخشید.

بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو چه موقعی است؟

حال که با خدمات مشاوره سئو آشنا شدید، سوالات که ذهن مدیران وب سایت‌ها را درگیر می‌کند، این است که چه زمانی لازم است از خدمات مشاوره سئو استفاده کنیم. در پاسخ باید گفت که هر کسب و کاری که اقدام به راه‌اندازی یک وب سایت می‌کند و محتواهای مورد نظر را برای جذب مشتری بیشتر منتشر می‌کند اما بازخورد مناسبی دریافت نمی‌کند باید از خدمات مشاوره ارائه شده توسط یک متخصص در زمینه بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو استفاده کند.

این مشاوران سئو با بررسی وضعیت وب سایت شما و تحلیل عملکرد سایر رقبا نسبت به ارائه نقشه راه اقدام می‌کند و برای رسیدن به رتبه‌های بالا و جایگاه مورد نظر شما پشتیبانی لازم را خواهند داشت. همچنین یک مشاور سئو با ارائه آموزش‌های لازم به شما کمک خواهد کرد که با استفاده از تکنیک‌های کاربردی و کلمات کلیدی خاص برای افزایش رتبه سایت خود در نتایج صفحه اول گوگل تلاش کنید. در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره سئو هر چه سریعتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جمع‌بندی

با مطالعه این مطلب دریافتیم که امروزه همه کسب و کارها برای ورود به دنیای آنلاین باید یک وب سایت طراحی کنند و بهبود سئوی سایت خود تلاش کنند. بنابراین بهترین زمان برای دریافت مشاوره سئو موقعی است که بخواهید یک فضای حرفه‌ای برای کسب و کار خود ایجاد کنید و با قرار دادن سایت خود در نتایج اولیه موتورهای جستجو میزان فروش و درآمد خود را افزایش دهید. برای دریافت خدمات مشاوره سئو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما چه کاری انجام میدهیم؟

ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با محوریت طراحی سایت در اصفهان هستیم. همواره تلاش کرده‌ایم که تا تمام آنچه مشتریان ما برای رسیدن به موفقیت نیاز دارند را ریزبینانه بررسی و تحلیل کنیم تا بهترین مسیر را پیش روی آنها بگذاریم. در تمام فرایند طراحی سایت در کنار شما هستیم .

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید