وردپرس یا سایت اختصاصی؟ چرا وردپرس را دوست داریم؟


وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا به اختصار “CMS” است که به کاربران کمک می کند، به ساده ترین روش ممکن برای خودشان یک وب سایت داشته باشند و به راحتی آن را مدیریت کنند. در طول این سالها وردپرس طرفداران زیادی پیدا کرده است، از مبتدیانی که اولین وب سایت و وبلاگ تجاری خود را راه اندازی کرده اند تا طراحان وب؛ اما سوال مهم اینجاست که چه چیزی وردپرس را اینقدر محبوب و دوست داشتنی کرده است که همه از آن استفاده می کنند؟ چرا وردپرس را دوست داریم و چرا طراحی سایت با وردپرس لذت بخش است؟

وردپرس یا سایت اختصاصی
وردپرس یا سایت اختصاصی

چرا وردپرس را دوست داریم؟ وردپرس یا سایت اختصاصی؟

در ادامه قصد داریم تا برخی از مزایای استفاده از وردپرس را بیان کنیم:

  1. وردپرس رایگانه!

یکی از مهم ترین دلایلی که وردپرس را تا این حد محبوب و دوست داشنی کرده است، همین رایگان بودن آن است، فرقی نمی کند که اندازه یا پیچیدگی وب سایت شما چقدر است در هر حال وردپرس رایگان است و برخلاف بعضی از برنامه های منبع باز (open source) هزینه های پنهان هم ندارد. به کمک وردپرس نیازی به پرداخت هزینه های سنگین ندارید، به راحتی آن را دانلود کنید و طراحی سایت خود را شروع کنید.

  1. کار کردن با وردپرس خیلی راحته!

یک نقطه عالی شروع برای کارآفرینان و وبلاگ نویسانی که می خواهند تجارت/وبلاگ شان را با حداقل هزینه شروع کنند، همین وردپرس است.

این یکی از بهترین CMS ها از نظر مدیریت و راه اندازی است. از مبتدی تا متخصص، همه به راحتی می توانند صفحات، پست های وبلاگ، تصاویر و فایل های چند رسانه ای و موارد دیگر مربوط به وب سایت را اضافه کنند.

  1. هزاران تم و قالب برای انتخاب داره!

یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس (خودم هم عاشق همین مزیت وردپرسم) وجود هزاران قالب برای انتخاب است. اگر دوست دارید قالب و ظاهر وب سایت تان را عوض کنید، انتخاب های زیادی پیش روی شماست. به راحتی می توانید قالب مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب کنید. وردپرس قالب های رایگان و پولی زیادی دارد؛ اما اگر یک قالب منحصر به فرد را ترجیح می دهید، می توانید از یک شرکت برنامه نویسی، خدمات توسعه وردپرس دریافت کنید.

  1. با افزونه ها هر قابلیتی که دوست داری، به وب سایتت اضافه کن!

وردپرس مجموعه وسیعی از افزونه های رایگان و پولی را ارائه می دهد تا به کاربران کمک کند تا بر اساس نیازهای کسب و کار، قابلیت هایی را به وب سایت خود اضافه کنند.

این افزونه ها به کاربران کمک می کنند، قابلیت های شگفت انگیزی مانند انجمن های تعاملی، سبد خرید، تقویم رویدادها و موارد دیگر را به سایت های خود اضافه کنید؛ اما جذاب ترین قسمت این بخش این است که برای اجرای عملکرد نیازی به صرف هزینه زیادی برای برنامه نویسی و توسعه زیر ساخت های وب سایت تان ندارید، فقط باید افزونه را از فهرست پلاگین وردپرس انتخاب کنید و برای نصب کلیک کنید. با چند مرحله ساده می توانید عملکرد وب سایت را دگرگون کنید.

  1. عاشق وبلاگش میشی!

یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت وبلاگ همین وردپرس است. هیچ چیز در حال حاضر با ظرافت، قدرت و ابزارهای پیشرفته ای که در موتور وبلاگ نویسی وردپرس پیدا می کنید قابل مقایسه نیست. می توانید به چندین کاربر، مشارکت کننده و وبلاگ نویس دسترسی بدهید تا محتوای مورد نظرشان را منتشر کنند. هم چنین به کمک ویرایشگر های وردپرس می توانید یک صفحه و وقالب جذاب برای وبلاگ تان تعریف کنید.

 6.تامین امنیت سایت راحته !

توسعه دهندگان وردپرس با ارائه آپدیت های منظم سعی می کنند، به بهبود کارآیی و رفع باگ های امنیتی وردپرس کمک کنند. در کنار این به روز رسانی ها، راه های زیادی برای محافظت از وب سایت شما در برابر هک ها، حملات و آسیب پذیری ها وجود دارد، مثل نصب و راه اندازی افزونه های امنیتی مانند Sucuri Security یا Wordfence برای نظارت بر تهدیدات امنیتی و محدود کردن حملات.

  1. رابط کاربری فوق العاده برای افراد مبتدی!

اگر صاحب کسب و کاری نو پا هستید و وب سایتی در وردپرس دارید، می توانید به راحتی وب سایت خود را مدیریت و سفارشی کنید. شما نیازی به تخصص و دانش برنامه نویسی ندارید، همچنین نیازی به صرف هزینه برای توسعه دهندگان ندارید. با دنبال کردن برخی از مراحل و دستورالعمل‌ها، می‌توانید به راحتی وب‌سایت خود را از پنل مدیریت شخصی سازی کنید. اگر خودتان امکان پیاده سازی وب سایت با وردپرس را ندارید، از یک شرکت معتبر کمک بگیرید. در این حالت هم وقتی وب سایت تان را تحویل می گیرید، نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای تعمیر، نگهداری و ارتقا ندارید.

  1. سئو سایت وردپرسی، یک قدم جلوتر از رقبا!

راه حل ها و تکنیک های زیادی برای سئو وب سایت وجود دارد که بسته به نوع کارتان باید بهترین آن را انتخاب کنید. پلت فرم وردپرس افزونه ها و پلاگین های زیادی برای سئو وردپرس ارائه داده است که این کار را از همیشه برای شما راحت تر می کند افزونه هایی مانند Yoast SEO و All in One و …

فقط این افزونه ها را نصب کنید، آن وقت می توانید احساس کنید که چقدر سئو یک وب سایت راحت است.

  1. گوگل هم وردپرس را دوست دارد!

داشتن یک وب سایت با طراحی زیبا و پر از اطلاعات مفید مهم است، اما برای اینکه بتوانید اطلاعات و قابلیت های وب سایت را به مردم ارائه دهید باید آن را سئو کنید. این کار معمولاً با موتورهای جستجو مانند Google شروع می شود. سورس اصلی وردپرس ساده و تمیز است، همین امر آن را برای خواندن و فهرست بندی موتورهای جست و جو آسان می کند. البته معیارهایی مانند واکنش گرا بودن سایت و سرعت آن هم برای گوگل اهمیت بسیاری دارد که در هنگام طراحی سایت باید به آن دقت شود.

  1. می توان به مستندات وردپرس تکیه کرد!

وردپرس تقریباً دو دهه قدمت دارد، بنابراین مستندات زیادی در مورد وردپرس وجود دارد که به راحتی می توانید به آن تکیه کنید.

جامعه بزرگی از توسعه دهندگان در وردپرس وجود دارد که اگر در توسعه وب سایت دچار مشکل شدید، می توانند پشتیبانی ارائه دهند. وردپرس پلتفرمی است که توسط بسیاری از کاربران در سراسر جهان، بخاطران وجود کارشناسان حرفه ای و متخصص مورد علاقه قرار گرفته است.

در ایران هم انجمن پرسش و پاسخ وردپرس فارسی وجود دارد که در هنگام بروز مشکل می توانید به آن مراجعه کنید.

در کنار همه این ها، ما هم در آروند همراه شما هستیم، اگر در توسعه، ارتقا و طراحی وب سایت وردپرسی تان دچار مشکل شدید، یا بخاطر گرفتاری هایتان خودتان فرصت راه اندازی یک سایت وردپرسی ندارید، با کارشناسان ما در آروند تماس بگیرید.

  1. بهترین افزونه های CRM و بهبود ارتباط با مشتری را در وردپرس می توانید پیدا کنید!

وردپرس چیزی بیش تر از یک سایت کاربر پسند و سئو شده برای فراهم می کند. سایت شما می تواند، امکاناتی برای مشتریان فراهم کند، مانند دریافت اطلاعات، شرکت در بحث های وبلاگ و ایجاد انجمن ها، خرید از فروشگاه تجارت الکترونیک شما و یا امکانات فوق العاده تماس با ما(ارتباط راحت تر مشتری با شما،بدون اینکه ساعت ها برای پاسخ یک ایمیل منتظر بمانند)

به راحتی می توان صفحات و پست های خود را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، جایی که محتوای جدید می تواند مشتریان فعلی و بالقوه را به طور مکرر به سایت شما بازگرداند. همچنین افزونه‌هایی در دسترس هستند که به شما امکان می‌دهند نظرسنجی‌ها را میزبانی کنید، توصیفات را نمایش دهید و ثبت‌نام‌های خبرنامه را دریافت کنید.

برای ارتباط بهتر با مشتری افزونه های UpiCRM , WordPress-to-lead for Salesforce CRM,  WP-CRM ,UkuuPeople را امتحان کنید

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید